Hulp

Heeft u een vraag of opmerking? We helpen u graag bij het oplossen. Op deze pagina vindt u antwoorden op veel vragen. Zit uw vraag er niet bij? Stuur dan uw bericht naar info@cardstocare.nl. U kunt ook bellen natuurlijk. U kunt Cards to care op werkdagen tussen 8.30 en 18.00 uur bereiken via telefoonnummer (020) 260 01 28. Wilt u het ordernummer vermelden in uw contact met ons?

Uitleg van het bestelproces
Het bestelproces bestaat uit zes stappen.

  1. Kies uw kaart door te klikken op de afbeelding. Of gebruik uw eigen afbeelding (zoals een foto) en upload deze.
  2. Schrijf uw boodschap voor de geadresseerde. Klik daarna op de knop om naar stap 3 te gaan.
  3. Vul de naam (altijd ook de achternaam) in van de patiënt en kies de juiste afdeling. Het kamernummer is optioneel. Klik op de knop om naar stap 4 te gaan.
  4. Controleer uw bestelling en bepaal uw donatie. Het minimumbedrag is 0,25 euro. U kunt dit bedrag naar eigen wens verhogen. Vul uw e-mailadres in, zodat wij u een bevestiging kunnen sturen. Bepaal ook of het ziekenhuis u op de hoogte mag houden over het goede doel. Klik ten slotte op de knop om naar stap 5 te gaan.
  5. Kies uw betaalwijze. Bij bedragen boven de 5,- euro kunt u ook via iDEAL betalen, bij bedragen daaronder alleen via een eenmalige incassomachtiging. Klik vervolgens op de knop Betalen.
  6. Tot slot krijgt u de mogelijkheid om andere mensen te informeren dat uw familielid of bekende in het ziekenhuis ligt en dat deze persoon kaarten kan ontvangen via Cards to care.
  7. Uw bestelling is klaar als in het bedankscherm bent aangekomen. Via e-mail ontvangt u een bevestiging van uw opdracht.

Veel gestelde vragen

BEZORGING

Hoe lang duurt het voordat de wenskaart wordt bezorgd?
Een kaart die op een werkdag voor 15.00 uur wordt besteld, wordt nog dezelfde dag verzonden. De kaart wordt dan de volgende (werk)dag bezorgd. Kaarten die tussen vrijdag 15.00 uur en maandag 15.00 uur worden gemaakt, worden op maandag verzonden en dus op dinsdag bezorgd. Cards to care gaat uit van de service van PostNL waarbij er geen garantie wordt gegeven. Ook kan er vertraging optreden bij de bezorging door de interne post in het ziekenhuis. Hierop hebben wij helaas geen invloed.

Hoe worden de wenskaarten verzonden?
Cards to care laat de kaarten door de postbode (PostNL) bezorgen. Bezorging op tijd is dus afhankelijk van de postbode, net als wanneer u zelf een kaartje naar de brievenbus brengt. PostNL bezorgt volgens eigen opgave meer dan 94% van de brievenbuspost op de volgende (werk)dag.

Wat gebeurt er als de patiënt al is ontslagen?
De meeste ziekenhuizen sturen uw kaart dan door naar het huisadres.

BETALING

Hoe kan ik betalen?
U kunt bij ons betalen met een eenmalige machtiging of (bij bedragen hoger dan 5,- euro) via iDeal.

Hoe veilig is mijn betaling?
Uw betaling is volkomen veilig. Anderen kunnen onmogelijk toegang krijgen tot uw gegevens. De betaling verloopt via een beveiligde verbinding.

Ik krijg een foutmelding bij het invullen van mijn bankrekeningnummer.
Mogelijk heeft u een bankrekeningnummer met punten, komma’s of andere extra leestekens ingevoerd. Wij verzoeken u daarom vriendelijk om de cijfers van het bankrekeningnummer direct achter elkaar te plaatsen zonder gebruik te maken van extra leestekens. Ook moet het nummer een IBAN zijn (bankrekening volgens Europese standaard, beginnend met NL).

BEVESTIGING

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
Na de bestelling krijgt u op het scherm een bevestiging en u krijgt per e-mail een bevestiging. In deze mail vindt u ook het ordernummer. Gebruik dit ordernummer tijdens correspondentie met ons.

CORRECTIE

Na mijn bestelling blijkt dat ik een typefout heb gemaakt of een woord vergeten ben.
Helaas kunnen wij niet iedere kaart controleren op typefouten aangezien wij met een geautomatiseerd systeem werken. Wanneer blijkt dat u een typefout heeft gemaakt of een woord vergeten bent, dan kunt het beste de kaart opnieuw bestellen. Mail ons vervolgens het ordernummer van de bestelling die wij voor u moeten annuleren.  Alleen als u dit voor 15.00 uur doet, dan kunnen wij de verzending van de foutieve kaart annuleren.

DIVERSEN

Heb ik speciale software nodig?
U heeft geen speciale software nodig om een echte wenskaart te maken.

Hoe groot is een wenskaart van Cards to care?
Al onze kaarten zijn dubbele wenskaarten van het formaat 11 × 15,5 cm (gevouwen). De kaarten worden verzonden in een envelop.

HERBESTELLING

Ik wil een kaart graag nog een keer bestellen. Kan dat?
Dat kan helaas niet. Wij verzoeken u om voor elke kaart een aparte opdracht te maken.

KAART MAKEN

Kan ik verschillende kaarten in één keer bestellen?
Nee, dat is niet mogelijk. Voor elke kaart ontvangen wij graag een aparte opdracht.

Waarom kan ik mijn foto niet uploaden?
Dat kan aan verschillende dingen liggen. Controleer eerst of uw foto een JPEG-bestand is. Dit kunt u zien door naar de bestandsnaam te kijken. Staat er achter uw bestand .jpg of .jpeg dan is deze correct. Bekijk het formaat van het bestand. Dat mag niet groter zijn dan 4 MB.

Wat voor kaarten kan ik allemaal maken bij Cards to care?
Op www.cardstocare.nl kunt u echte dubbele wenskaarten maken uit een grote kaartencollectie of met uw eigen digitale foto’s of afbeeldingen. In enkele eenvoudige stappen maak u uw kaart. Al onze kaarten zijn dubbele wenskaarten van het formaat 11 × 15,5 cm. De kaarten worden verzonden in een envelop.

Wat zijn de voorwaarden voor het uploaden van een foto?
De foto moet in ieder geval een jpg of jpeg-bestand zijn. De adviesgrootte is minimaal 500 kb en maximaal 4 MB

PRIJZEN

Wat kost een wenskaart bij Cards to care?
Een kaart bij Cards to care kost slechts 3,25 euro, inclusief BTW, porto en donatie van 0,25 euro.

Is de prijs altijd inclusief een donatie?
Ja, met elke kaart steunt u het goede doel. Cards to care zorgt ervoor dat deze donatie bij het goede doel terecht komt.